Nesneye Yönelik Programlama Ünite 11
Nesneye Yönelik Modelleme Ve Uml
#1. Aşağıda verilenlerden hangisi bir Birleşik Modelleme Dili (UML) diyagramı değildir?
Cevap : e) Görsel Tasarım Diyagramı
#2. Aşağıda verilenlerden hangisi UML’in sağlamış olduğu avantajlardan aşağıda biri değildir?
Cevap : a) Çok karmaşık bir yapıya sahiptir
#3. Bir yazılım projesinin gerekli tasarımlarının standart bir formatta tanımladığı ve proje ekibi içerisinde bir iletişim aracı olarak da kullanılan modelleme dili aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : c) UML
#4. I- Sistem ile kullanıcıların etkileşimlerinin tarif edildiği diyagramlardır. II- Aktörler, kullanım senaryoları ve ilişkilerden oluşmaktadır. III- Sınıfların bir biri ile olan etkileşimi gösterilmektedir. Kullanım Senaryo Diyagramı ile ilgili verilenlerden hangisi veya hangileri doğrudur?
Cevap : c) I ve II
#5. Bir sistemin fiziksel görünümü belirten UML şeması aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : e) Dağıtım Diyagramı
#6. Geliştirilmesi planlanan bir yazılım projesinde yapılacak işlemlerin ve hangi aktivitelerin gerçekleştirileceğinin tasarlandığı UML diyagramı hangisinde doğru olarak verilmiştir?
Cevap : d) Faaliyet Diyagramı
#7. Birleşik Modelleme Dili yani UML ile, projemizde yer alan veya alacak olan sınıfların (class) kod yerine görsel olarak ifade etmemize olanak sağlayan diyagram hangisidir?
Cevap : a) Sınıf Diyagramı
#8. I- A sınıfı temel sınıftır. II- B sınıfı A sınıfından türetilmiştir. III- B sınıfı I arabirimini kullanır. Yukarda Sınıf Diyagramı verilen UML tasarımı ile ilgili verilenlerden hangisi veya hangileri doğrudur?
Cevap : e) I, II, III
#9. Yukarda şeması verilen UML diyagramı aşağıdakilerden hangisinde doğru olarak verilmiştir?
Cevap : c) Bileşen Diyagramı
#10. I- Erişim denetleyicisi private olan üyeler “-“ ile gösterilir. II- Erişim denetleyicisi public olan üyeler “+“ ile gösterilir. III- Erişim denetleyicisi protected olan üyeler “#“ ile gösterilir. Sınıf Diyagramı ile ilgili verilenlerden hangisi veya hangileri doğrudur?
Cevap : e) I, II, III
SONUÇ
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -11
Nesneye Yönelik Modelleme Ve Uml
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -11
Nesneye Yönelik Modelleme Ve Uml
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
HD Quiz powered by harmonic design
Nesneye Yönelik Modelleme Ve Uml
Nesneye Yönelik Programlama Ünite -11 Nesneye Yönelik Modelleme Ve Uml
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans |