Nesneye Yönelik Programlama Ünite 9
Hata Yakalama
#1. C# Programlama Dilinde System.Exception sınıfı içinde bulunan StackTrace hangi bilgiyi barındırır?
Cevap : e) Hata ile ilgili yığın içerisindeki metot çağrılarını barındırır
#2. C# Programlama Dilinde bir fonksiyon sonsuz döngüde kendini çağırırsa hangi hata oluşur?
Cevap : a) Stack Overflow
#3. C# Programlama Dilinde try – catch -finally bloğunun en doğru kullanımını belirten seçenek aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : d) finally bloğu hata olsun yada olmasın her durumda çalışır.
#4. C# Programlama Dilinde çalışma zamanında oluşacak bir hatayı hangi ifade ile kontrol edebiliriz?
Cevap : b) try – catch
#5. Aşağıdakilerden hangisi C# programlama dilinde bir hata ayıklama sınıfıdır?
Cevap : a) System.Exception
#6. C# Programlama Dillinde System.Exception sınıfınun kullanım amacı aşağıdaki seçeneklerin hangisinde verilmiştir?
Cevap : b) Hata ve istisnai durumları yönetmek için.
#7. C# Programlama Dilinde bir hata (Exception) oluşturmak için hangi anahtar kelime kullanılır?
Cevap : b) throw
#8. C# Programlama Dilinde Hata Yakalama (Exception) ile ilgili verilenlerden hangisi doğrudur?
Cevap : d) Çalışma zamanında oluşur.
#9. I – try bloğunun içine tekrar try bloğu yazılamaz. II – finally bloğunu yazmak zorunlu değildir. III – Bir fonksiyonun içinde sadece bir try bloğu yazılabilir. C# programlama dilinde hata ayıklama ile ilgili yukarda verilenlerden hangisi doğrudur?
Cevap : b) Yalnız II
#10. Yukardaki kod çalıştığında ekrana hangi çıktı yazar?
Cevap : c) Merhaba, Ne Haber
SONUÇ
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -9
Hata Yakalama
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -9
Hata Yakalama
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
HD Quiz powered by harmonic design
Hata Yakalama
Nesneye Yönelik Programlama Ünite -9 Hata Yakalama
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans |