Anadolu AöfAöfAöf Çocuk Gelişimi Ön LisansÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji

ÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji Ünite -7

ÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji Ünite -7

Çocuk ve Teknoloji

#1. Doküman kameranın işlevi aşağıdakilerden hangisidir?

Cevap : c. Dijital ortamda olmayan nesnelerin görüntülerini tahtaya yansıtmak

#2. Aşağıdakilerden hangisi dijital bir ders etkinliğine öğreneni fiziksel larak dÉhil etmek için elverişli teknolo Kilerden biridir?

Cevap : d. Genişletilmiş gerçeklik

#3. Aşağıdakilerden hangisi sınıf içi etkinliklerde kullanılabileDek bir Web 2.0 aracıdır?

Cevap : a. Wikispaces

#4. Eğitim öğretim süreçlerinde teknolojinin seçimi için en önemli kriter aşağıdakilerden hangisidir?

Cevap : b. Öğrenme amacına hizmet etmesi

#5. Aşağıdaki araçlardan hangisi yansıtıcı etkinlikler için kullanılabilir?

Cevap : e. Blogger


#6. Bağlantıcı yaklaşıma göre öğrenmenin tanımı aşağıdakilerden hangisidir

Cevap : c. Kavramlar arasında bağlantı kurma

#7. Aşağıdakilerden hangisi bilgi okuryazarlığının boyutlarından biri değildir?

Cevap : e. Bilgisayar teknolojilerini çok iyi derece kullanabilme

#8. Aşağıdakilerden hangisi yaygın kullanılan öğrenme yönetim sistemlerinden biridir?

Cevap : a. Moodle

#9. Ağ toplumu süreciyle ortaya çıkan öğrenme yaklaşımı aşağıdakilerden hangisidir?

Cevap : d. Bağlantıcı yaklaşım

#10. Aşağıdakilerden hangisi her Web 2.0 aracında bulunması gereken özelliklerden biridir?

Cevap : b. İçeriğin kullanıcılar tarafından üretilmesi


TESTi BiTiR, PUANINI GÖR

SONUÇ

-

Aöf Çocuk Gelişimi Ön Lisans Konu Soruları

ÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji

Ünite -7

Çocuk ve Teknoloji

– Teknoloji
– Eğitim Teknolojileri
– Teknoloji Kullanım Stratejileri
– Sanal Ortam
– Etkileşimli Tahta
– Genişletilmiş Gerçeklik
– Sanal Laboratuvar

Aöf Çocuk Gelişimi Ön Lisans Konu Soruları

ÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji

Ünite -7

Çocuk ve Teknoloji

– Teknoloji
– Eğitim Teknolojileri
– Teknoloji Kullanım Stratejileri
– Sanal Ortam
– Etkileşimli Tahta
– Genişletilmiş Gerçeklik
– Sanal Laboratuvar

Share your score!
Tweet your score!
Share to other

HD Quiz powered by harmonic design

Çocuk ve Teknoloji

Çocuk ve Teknoloji

Çocuk ve Teknoloji

ÇGE210U Çocuk Bilim Ve Teknoloji

Ünite -7

Çocuk ve Teknoloji

1. Ağ toplumu süreciyle ortaya çıkan öğrenme yaklaşımı aşağıdakilerden hangisidir?

a. Davranışçı yaklaşım
b. Bilişsel yaklaşım
c. Yapıcı yaklaşım
d. Bağlantıcı yaklaşım
e. Oluşturmacı yaklaşım

Cevap : d. Bağlantıcı yaklaşım

2. Bağlantıcı yaklaşıma göre öğrenmenin tanımı aşağıdakilerden hangisidir

a. Gözlemlenebilir davranış değişikliği
b. Bilgiyi yapılandırma
c. Kavramlar arasında bağlantı kurma
d. Bilgilerin depolanması ve eski bilgilerin yeni anlamlar kazanması
e. Önceki bilgi ve deneyimlerin yeni durumlara uyarlanabilmesi

Cevap : c. Kavramlar arasında bağlantı kurma

3. Aşağıdakilerden hangisi bilgi okuryazarlığının boyutlarından biri değildir?

a. Problemlerin çözümüne yönelik olarak bilgiye ulaşabilme
b. Bilgiyi eleştirel düzeyde değerlendirebilme
c. Doğru ve yaratıcı bir şekilde kullanabilme
d. Bilginin kullanımına yönelik olarak etik ve yasal konularda temel bir anlayışa sahip olma
e. Bilgisayar teknolojilerini çok iyi derece kullanabilme

Cevap : e. Bilgisayar teknolojilerini çok iyi derece kullanabilme

4. Aşağıdakilerden hangisi her Web 2.0 aracında bulunması gereken özelliklerden biridir?

a. Etkileşimli sunum araçları barındırması
b. İçeriğin kullanıcılar tarafından üretilmesi
c. Çevrim içi görüşmeye imkÉn sağlaması
d. Kullanıcıların aynı zamanda yayıncı olması
e. Mobil cihazlar üzerinden çalışması

Cevap : b. İçeriğin kullanıcılar tarafından üretilmesi

5. Aşağıdakilerden hangisi sınıf içi etkinliklerde kullanılabileDek bir Web 2.0 aracıdır?

a. Wikispaces
b. Genişletilmiş gerçeklik
c. Sanal gerçeklik
d. Lego gindstorms
e. MoleNet

Cevap : a. Wikispaces

6. Aşağıdakilerden hangisi yaygın kullanılan öğrenme yönetim sistemlerinden biridir?

a. Moodle
b. Digg
c. Facebook
d. Youtube
e. Wikipedia

Cevap : a. Moodle

7. Doküman kameranın işlevi aşağıdakilerden hangisidir?

a. Elektronik ortamdaki grafik ya da metinleri görüntülemek
b. Öğretmenin bilgisayarındaki görüntüleri tahtaya aktarmak
c. Dijital ortamda olmayan nesnelerin görüntülerini tahtaya yansıtmak
d. Üç boyutlu fotoğraf çekmek
e. Video kaydı yapmak

Cevap : c. Dijital ortamda olmayan nesnelerin görüntülerini tahtaya yansıtmak

8. Aşağıdakilerden hangisi dijital bir ders etkinliğine öğreneni fiziksel larak dÉhil etmek için elverişli teknoloKilerden biridir?

a. Blog platformları
b. Video dersler
c. Web 2.0 araçları
d. Genişletilmiş gerçeklik
e. Sanal saha gezileri

Cevap : d. Genişletilmiş gerçeklik

9. Aşağıdaki araçlardan hangisi yansıtıcı etkinlikler için kullanılabilir?

a. Dropbox
b. Delicious
c. SugarSync
d. Digg
e. Blogger

Cevap : e. Blogger

10. Eğitim öğretim süreçlerinde teknolojinin seçimi için en önemli kriter aşağıdakilerden hangisidir?

a. Etkileşimli olması
b. Öğrenme amacına hizmet etmesi
c. Güncel olması
d. Görsel olması
e. Öğrencinin sevdiği bir teknoloKi olması

Cevap : b. Öğrenme amacına hizmet etmesi

Anadolu Çocuk Gelişimi Ön Lisans Bahar Dönemi Dersleri
Çocuk ve Teknoloji
– Teknoloji
– Eğitim Teknolojileri
– Teknoloji Kullanım Stratejileri
– Sanal Ortam
– Etkileşimli Tahta
– Genişletilmiş Gerçeklik
– Sanal Laboratuvar
Aöf Çocuk Gelişimi Ön Lisans Konu Soruları

Öğrenci Dostu
Öğrenme Yönetim Sistemi – LOLONOLO

Aöf Çocuk Gelişimi Ön Lisans Anadolu Aöf Paylaşım Grubu, Aöf Turizm İşletmeciliği

Facebook Anadolı Aöf, Aöf Çocuk Gelişimi Ön Lisans

 

 

Editor

Editör

error: Kopyalamaya Karşı Korumalıdır!