Nesneye Yönelik Programlama Ünite 7
Kalıtım ( Inheritance )
#1. I – Kalıtım yolu ile türetilen sınıflarda yapıcı tanımlanamaz. II – Yıkıcılar (destructor) parametre alabilirler. III – Yıkıcılar (destructor) bir sonuç dönderirler. C# programlama dilinde yıkıcılar (destructor) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi veya hangileri yanlıştır?
Cevap : e) I,II,III
#2. C# Programalama Dilinde türetilmiş bir sınıft tanımlamak için aşağıdaki anahtar kelimelerden hangisi kullanılır?
Cevap : b) class
#3. Aşağıda verilenden hangisi Nesneye Yönelik Programlamanın kavramlarından biri değildir?
Cevap : e) Zor Kod Geliştirme
#4. protected erişim denetleyicisine sahip bir üye için aşağıdaki ifadelerde hangisi doğrudur?
Cevap : c) Bu erişim denetleyicisine sahip tür ve üyeler aynı sınıf veya türetilmiş sınıf içerisinden erişilebilirler.
#5. C# programalma dili için verilen erişim denetleyicilerinin türetilmiş bir sınıfta erişim ile ilgil hangisi yanlıştır?
Cevap : a) private olan üyeler her yerden erişilir.
#6. I – Kalıtım yolu ile sadece bir sınıf türetilebilir. II – Kalıtım yolu ile türetilen sınıf temel sınıfın yapıcısnı çağırabilir. III – Yapıcılar (constructor) bir sonuç dönderirler. C# programlama dilinde sınıflar (class) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) I ve II
#7. I – Sınıflar (class) referans türündedirler II – Yapılar (struct) değer türündedirler. III – Sınıf (class) ve yapı (struct) arasında bir fark yoktur. C# programlama dilinde Kalıtım yoluyla oluşturulan sınıf (class) ve/veya yapılar (struct) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) I ve II
#8. Nesneye Yönelik Programlama ile Fonksiyonel Programlama arasındaki fark aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : e) Nesneye Yönelik Programlamada nesler kendilerini ilgilendiren verileri barındırırlar.
#9. C# programlama dili için aşağıdaki verilenlerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) Abstract olarak tanımlanan sınıflardan nesne üretilemez.
#10. Kalıtım yoluyla türetilmiş bir sınıf, temel sınıfta var olan bir metotu yeniden tanımlamak istersen aşağıdaki anahtar kelimelerde hangisi kullanır?
Cevap : a) new
SONUÇ
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -7
Kalıtım ( Inheritance )
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -7
Kalıtım ( Inheritance )
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
HD Quiz powered by harmonic design
Kalıtım ( Inheritance )
Nesneye Yönelik Programlama Ünite -7 Kalıtım ( Inheritance)
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans |