Nesneye Yönelik Programlama Ünite 6
Nesneye Yönelik Programlamanın Temelleri
#1. I – Bir sınıf içinde sadece bir kez tanımlanabilir. II – Yıkıcılar (destructor) parametre alabilirler. III – Yıkıcılar (destructor) bir sonuç dönderirler. C# programlama dilinde yıkıcılar (destructor) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
Cevap : a) Yalnız I
#2. I – Sınıflar (class) referans türündedirler II – Yapılar (struct) değer türündedirler. III – Sınıf (class) ve yapı (struct) arasında bir fark yoktur. C# programlama dilinde sınıf (class) ve yapı (struct) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) I ve II
#3. protected erişim denetleyicisi için aşağıdaki ifadelerde hangisi doğrudur?
Cevap : c) Bu erişim denetleyicisine sahip tür ve üyeler aynı sınıf veya türetilmiş sınıf içerisinden erişilebilirler.
#4. private erişim denetleyicisi için aşağıdaki ifadelerde hangisi doğrudur?
Cevap : b) Bu erişim denetleyicisine sahip tür ve üyeler aynı sınıf veya yapı içerisinde erişilebilirler.
#5. C# Programalama Dilinde bir sınıf tanımlamak için aşağıdaki anahtar kelimelerden hangisi kullanılır?
Cevap : b) class
#6. Aşağıda verilenden hangisi Nesneye Yönelik Programlamanın sağladığı faydalardan birisi değildir?
Cevap : e) Zor Kod Geliştirme
#7. Nesneye Yönelik Programlama ile Fonksiyonel Programlama arasındaki fark aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : c) Nesneye Yönelik Programlamada nesler kendilerini ilgilendiren verileri barındırırlar.
#8. I – Bir sınıf içinde birden fazla tanımlanabilir. II – Yapıcılar (constructor) parametre alabilirler. III – Yapıcılar (constructor) bir sonuç dönderirler. C# programlama dilinde yapıcılar (constructor) ile ilgili verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) I ve II
#9. public erişim denetleyicisi için aşağıdaki ifadelerde hangisi doğrudur?
Cevap : a) Bu erişim denetleyicisine sahip tür ve üyeler diğer sınıflar içerisinde erişilebilirler.
#10. C# programalma dili için verilen erişim denetleyicilerden hangisi yanlıştır?
Cevap : d) protected global
SONUÇ
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -6
Nesneye Yönelik Programlamanın Temelleri
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -6
Nesneye Yönelik Programlamanın Temelleri
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
HD Quiz powered by harmonic design
Nesneye Yönelik Programlamanın Temelleri
Nesneye Yönelik Programlama Ünite -6 Nesneye Yönelik Programlamanın Temelleri
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans |