auzefRekreasyonSporda Güncel Yaklaşımlar

Sporda Güncel Yaklaşımlar Ünite -7

Sporda Güncel Yaklaşımlar Ünite -7

İnovasyon Ve Spor

#1. “Toplumsal, kültürel ve idari ortamda yeni yöntemlerin kullanılmaya başlanması” olarak tanımlanan kavram aşağıdakilerden hangisidir?

Cevap : C) İnovasyon

#2. I. Fikir II. Katma Değer III. AR-GE IV. Sorun V. Çözüm Yukarıda verilen inavosyon süreç adımlarının doğru sıralanışı nasıldır?

Cevap : D) IV-I-III-V-II

#3. Aşağıdakilerden hangisi spor organizasyonlarında yenilikçiliği sağlama yollarından değildir?

Cevap : B) Oyuncular / antrenörlerin oyun sırasında daha iyi kararlar almasına destek olmak için yardımcı antrenör almak

#4. I Spor giyim teknolojisi II. Spor tesisleri III. Spor bilgisayar bilimi IV. Performans teşhis ekipmanları V. Spor ölçüm teknikleri Yukarıdakilerden hangileri spor teknolojilerinin alt alanlarındandır?

Cevap : E) Hepsi

#5. Aşağıdakilerden hangisi spor mühendislerinin çalışma alanına girmez?

Cevap : C) Antrenman


#6. Aşağıdakilerden hangisi inovatif katma değer faaliyetleri arasında bulunmaz? sarf malzemeleri, altyapıyı, destekleyici ürünleri veya hizmetleri sağlayan sektörler veya kuruluşlar bulunur.

Cevap : C) Egzersiz planlama

#7. Aşağıdakilerden hangisi Avrupa futbolunda oyuncuların hareketlerinin izlenmesi ve bu konuda raporlama çıkarılması için kullanılan teknolojik sistemdir?

Cevap : A) Prozone

#8. I. Gelişmiş hayran katılımı için artırılmış ve sanal gerçeklik çözümleri II. Z Kuşağı'nı kulübe mobil bağlılık ile dahil etmek için Adidas Mobile Interaction Mücadelesi III. Taraftar deneyimini kişiselleştirmek için taraftar entegrasyonu ve aktivasyonu üzerinde çalışmak üzere SAP Challenge IV. Siemens Challenge, hayranları için en iyi nakliye deneyimleri Yukarıdakilerden hangileri Bayern Münih kulübünün Hackdays etkinlikleri kapsamında yaptıkları faaliyetler arasındadır?

Cevap : E) Hepsi

#9. Aşağıdakilerden hangisi bilgi teknolojilerinin spordaki etkileri arasında değildir?

Cevap : C) Performans teşhis ekipmanları

#10. I. Mevcut Pazarlar II. Değeri Optimize Etme III. Yeni Varlıkları Test Etme IV. Yeni Müşterileri Test Etme V. Eskiyi İyileştirme VI. Artan Fayda Yukarıdakilerden hangileri spor inovasyon kültürünün temel özellikleri arasında hangileri yer almaktadır?

Cevap : B) I-II-V-VI


TESTi BiTiR, PUANINI GÖR

SONUÇ

-
Share your score!
Tweet your score!
Share to other

HD Quiz powered by harmonic design

Sporda Güncel Yaklaşımlar Ünite -7 İnovasyon Ve Spor

İnovasyon Ve Spor

1. “Toplumsal, kültürel ve idari ortamda yeni yöntemlerin kullanılmaya başlanması” olarak tanımlanan kavram aşağıdakilerden hangisidir?

A) Spor
B) Farklılık
C) İnovasyon
D) Yaratıcılık
E) Spor mühendisliği

Cevap : C) İnovasyon

2. I. Fikir
II. Katma Değer
III. AR-GE
IV. Sorun
V. Çözüm
Yukarıda verilen inavosyon süreç adımlarının doğru sıralanışı nasıldır?

A) I–II–III–IV-V
B) I–III-V-IV-II
C) IV-V-I-II-II
D) IV-I-III-V-II
E) IV-I-V-III-II

Cevap : D) IV-I-III-V-II

3. Aşağıdakilerden hangisi spor mühendislerinin çalışma alanına girmez?

A) Spor kıyafetleri
B) Spor aletleri
C) Antrenman
D) Analiz programları
E) Spor yazılımları

Cevap : C) Antrenman

4. I. Mevcut Pazarlar
II. Değeri Optimize Etme
III. Yeni Varlıkları Test Etme
IV. Yeni Müşterileri Test Etme
V. Eskiyi İyileştirme
VI. Artan Fayda
Yukarıdakilerden hangileri spor inovasyon kültürünün temel özellikleri arasında hangileri yer
almaktadır?

A) I-II-III-V
B) I-II-V-VI
C) II-III-IV-V-VI
D) I-II-IV-V-VI
E) III-IV-V

Cevap : B) I-II-V-VI

5. Aşağıdakilerden hangisi inovatif katma değer faaliyetleri arasında bulunmaz? sarf malzemeleri, altyapıyı, destekleyici ürünleri veya hizmetleri sağlayan sektörler veya kuruluşlar bulunur.

A) Sarf malzemeleri
B) Temel sistem kurma
C) Egzersiz planlama
D) Destekleyici ürünler
E) Hizmet sağlama

Cevap : C) Egzersiz planlama

6. I Spor giyim teknolojisi
II. Spor tesisleri
III. Spor bilgisayar bilimi
IV. Performans teşhis ekipmanları
V. Spor ölçüm teknikleri
Yukarıdakilerden hangileri spor teknolojilerinin alt alanlarındandır?

A) I, III, IV, V
B) I, II, IV
C) I, II, III, IV
D) I, IV, V
E) Hepsi

Cevap : E) Hepsi

7. Aşağıdakilerden hangisi Avrupa futbolunda oyuncuların hareketlerinin izlenmesi ve bu konuda raporlama çıkarılması için kullanılan teknolojik sistemdir?

A) Prozone
B) Sports VU
C) Coda
D) Siliconcoach
E) HANA

Cevap : A) Prozone

8. Aşağıdakilerden hangisi bilgi teknolojilerinin spordaki etkileri arasında değildir?

A) Oyuncuların sağlık durumunu güncellemek
B) Antrenman takvimi hazırlama
C) Performans teşhis ekipmanları
D) Video oynatıcı uygulamaları için geri besleme
E) Fiziksel aktivitenin değerlendirilmesi

Cevap : C) Performans teşhis ekipmanları

9. I. Gelişmiş hayran katılımı için artırılmış ve sanal gerçeklik çözümleri
II. Z Kuşağı’nı kulübe mobil bağlılık ile dahil etmek için Adidas Mobile Interaction Mücadelesi
III. Taraftar deneyimini kişiselleştirmek için taraftar entegrasyonu ve aktivasyonu üzerinde
çalışmak üzere SAP Challenge
IV. Siemens Challenge, hayranları için en iyi nakliye deneyimleri
Yukarıdakilerden hangileri Bayern Münih kulübünün Hackdays etkinlikleri kapsamında yaptıkları faaliyetler arasındadır?

A) II,III, IV
B) I, II, IV
C) II, III
D) I, II, III
E) Hepsi

Cevap : E) Hepsi

10. Aşağıdakilerden hangisi spor organizasyonlarında yenilikçiliği sağlama yollarından değildir?

A) Bitcoin’i ödeme seçeneği olarak eklemek
B) Oyuncular / antrenörlerin oyun sırasında daha iyi kararlar almasına destek olmak için yardımcı antrenör almak
C) Video oynatıcı performansını artırmak için büyük verileri kullanma
D) Spor teknolojisini hızlandırıcı programları sunmak
E) Kişiselleştirilmiş uyku sistemleri ile oyuncu uykusunu iyileştirme

Cevap : B) Oyuncular / antrenörlerin oyun sırasında daha iyi kararlar almasına destek olmak için yardımcı antrenör almak

Auzef Rekreasyon Lisans Auzef Rekreasyon Lisans Programı Telegram Grubu

Editor

Editör

error: Kopyalamaya Karşı Korumalıdır!