Nesneye Yönelik Programlama Ünite 12
Tasarım Desenlerine Giriş
#1. I- Oluşturucu (Creational) II- Yapısal (Structural) III- Davranışsal (Behavioral) Verilenlerden hangisi yada hangileri Tasarım Desenlerinin ana kategorilerindedir?
Cevap : e) I, II, III
#2. Şekilde verilenlerden kod örneği Tasarım Deseni hangi kategoriye aittir?
Cevap : b) Oluşturucu (Creational)
#3. Aşağıda verilen Tasarım Desenlerinden hangisi Oluşturucu (Creation) sınıfına ait bir Tasarım Desenidir?
Cevap : e) Fabrika (Factory)
#4. Prototip (Prototype) Tasarım Deseni ile ilgili aşağıda veirlenlerden hangisi doğrudur?
Cevap : c) Mevcut bir nesneyi kopyalayarak yeni bir nesne oluşturmak kullanılır.
#5. Tasarım Desenleri toplam ana kategoride toplanmıştır?
Cevap : c) 3
#6. Aşağıda verilen Tasarım Desenlerinden hangisi Oluşturucu (Creation) sınıfına ait bir Tasarım Desenidir?
Cevap : a) Tekil (Singleton)
#7. I- Prototip (Prototype) II- Davranışsal (Behavioral) III- Tekil (Singleton) Verilenlerden hangisi yada hangileri Oluşturucu (Creational) kategorisine ait Tasarım Desenidir?
Cevap : d) I ve III
#8. Şekilde verilenlerden kod örneği hangi Tasarım Desenidir?
Cevap : a) Tekil (Singleton)
#9. Genellikle birden fazla Fabrika Desenine ihtiyaç duyduğumuz durumlarda başvurduğumuz Tasarım Deseni aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?
Cevap : e) Soyut Fabrika (Abstract Factory)
#10. Bir sınıfa ait sadece bir nesne olmasını istiyorsak hangi Tasarım Desenini kullanırız?
Cevap : b) Tekil (Singleton)
SONUÇ
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -12
Tasarım Desenlerine Giriş
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
Nesneye Yönelik Programlama
Ünite -12
Tasarım Desenlerine Giriş
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans
Öğrenci Dostu
LOLONOLO – Öğrenme Yönetim Sistemi
HD Quiz powered by harmonic design
Tasarım Desenlerine Giriş
Nesneye Yönelik Programlama Ünite -12 Tasarım Desenlerine Giriş
Auzef Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans |